Jump to content
KSO.lv Forums
Sign in to follow this  
Chazz

Ieteikumi par ieročiem (apkopojums)

Mainīgā killu skaita plānošana  

12 members have voted

  1. 1. Bāzes plāns pa klasēm (pagaidām ignorējam izņēmumus kā deagle)

    • Pistoles - 3 killi/lvl; Vieglie automāti - 5; Triecienšautenes - 6
      0
    • Pistoles - 4; Vieglie automāti - 6; Triecienšautenes - 8
      4
    • Pistoles - 4; Vieglie automāti - 6; Triecienšautenes - 7
      0
    • Pistoles - 3; Vieglie automāti - 6; Triecienšautenes - 9
      2
    • Cits variants (tad saki komentāros...)
      1
    • Pistoles - 4; Vieglie automāti - 5; Triecienšautenes - 6
      0
    • Pistoles - 3; Vieglie automāti - 5; Triecienšautenes - 8
      5
  2. 2. Cik killus ar bisēm (m3, xm1014)?

    • Tik pat, cik ar pistolēm
      3
    • Par vienu vairāk nekā ar pistolēm
      9
  3. 3. Cik killus ar snaiperšautenēm (scout, awp, botgun)?

    • Tik pat, cik ar pistolēm (lai īsāka spēle)
      2
    • Tik pat, cik ar vieglajiem automātiem (lai adekvātāk)
      10
  4. 4. Vai vajag izņēmumus - vienam ierocim atšķirīgu killu skaitu no pārējās klases (piem. deagle, p90, izdalīt bises, izdalīt snaiperenes, m249)?

    • 9
    • 3


Recommended Posts

Pievienoju aptauju - balsojam par savu viedokli!

Konkursa otrajā kārtā bija aptaujas jautājums par to, kā vajadzētu mainīt ieroču ciklu.

 

Viss OK

Tika saņemts tikai viens tāds viedoklis, ka neko mainīt nevajag.

 

Vairāk killu uz lvl

Divi cilvēki izteica vēlmi pēc lielāka killu skaita uz lvl, konkrēti tika piedāvāts arī skaitlis 6.

 

G3 SG/1

Bija arī divi tādi, kas vēlējās vairāk ieroču (t.i. otru botguni).

 

Moar Phun

Tāpat divas balsis par jautrākiem ieroču cikliem - lai reizēm (noteiktos laikus vai uz vote) būtu random ieroču cikls vai otrādi cikls. Man gan nav pārliecības, vai vispār ir tā iespējams pārslēgt ciklu režīmus...

 

 

Mainīgs killu skaits uz lvl

Un visvairāk ieteikts tika mainīgs killu skaits uz lvl.

 

 

 

Aicinu izteikties par/pret jebkuru no šiem ieteikumiem. Pats pievērsīšos populārākajam ieteikumam. Esmu redzējis, ka multikill vērtības cikla ietvaros mainās no 2 līdz 15. Tik ekstremāli nepiedāvāšu, drīzāk mēreni.

Tā kā tika saņemti ieteikumi palielināt killu skaitu, bet neviens neieteica to samazināt, tad par 4 mazāku killu skaitu lieku tikai dažiem ieročiem, bet lielāku - kādai pusei. Kopumā princips tāds, ka jo labāks ierocis, jo vairāk killu jāsavāc. Lai katra līmeņa grūtība būtu apmēram tā pati un ar nazi iegūtā līmeņa svars būtu līdzvērtīgs gan piektajā, gan piecpadsmitajā līmenī. Piemēram, manuprāt, gūt ar skautu trīs killus, netiekot sagrieztam, ir pielīdzināms 8 killiem ar ak47. Atkāpe no šī principa ir beigās - pēdējiem ieročiem killu skaitu samazinās, jo liekas, ka varētu būt diezgan nomācoši, ja kāds ar botganu pretinieku komandu masētu kādu 10-12 killu garumā - tad jau labāk, lai ātrāk beidzas.

 

Ir arī redzēts, ka jādabū vairāki killi ar granātu un nazi. Ja jāsagriež trijus, pašam netiekot sagrieztam - tas palielinātu uzvaras vērtību. Tāpat arī uzspridzināt četrus, vai pat divus, netiekot sagrieztam, būtu visai grūti. Pagaidām gan neko tik savādu piedāvājumā nerakstīšu.

Te nu mans bāzes variants, lai būtu ar ko sākt diskusiju. Vai vajag mainīgos skaitus? Ja vajag, tad kas būtu koriģējams tajā, ko es piedāvāju?

 

glock18   3usp       3p228      3deagle    5fiveseven 4elites    4m3        4xm1014    5tmp       5mac10     5mp5navy   5ump45     5p90       6galil     8famas     8ak47      8scout     3m4a1      6sg552     6aug       6m249      4sg550     4awp       3hegrenade 1knife     1
Edited by Chazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tā kā tagad ir 4 kills per level, domāju, ka to arī vajadzētu atstāt, kā minimumu, bet krutākajiem attiecīgi palielināt killu skaitu, sīkāk pagaidām neizpaudīšos, jo slinkums. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emu PAR, PAR un vēlreiz PAR, tagad nedaudz izplūdīšu rindkopās. :) 

 

 

 

1) G3 SG/1, ierocis kā ierocis, varbūt pamatojuma, kāpēc viņam būtu jābūt, īsti man nav, bet arī pamatojumu kāpēc nebūtu jābūt arī neredzu. Varbūt pie vainas mans tizlais pedantiskums un vienkārši gribās redzēt visus ieročus serverī, nezinu, bet esmu apr. :D

 

 

 

2) Esmu arī bijis liecinieks praksē šādai sistēmai, ka warmup laikā parādās vote - team/solo play un normal/backward wepon votēm. Abas votes notiek warmupa laikā un tā laikā visi saspiež, kā nu gribētu spēlēt. Varbūt par team/solo šeit īpaši neapspriedīsim, lai arī pats gribētu redzēt, taču saprotu, kāpēc nē.

 

 

Par ieročiem... Pamatojums? Arī tādu grūti nosaukt pamatotu, bet vai tad tas nebūtu interesantāk un aizraujošāk? Man un daudziem citiem pavisam noteikti būtu, neredzu arī iemeslu, kāpēc visu vajadzētu uzturēt super nopietnu. Galu galā, es labprāt vēlētos redzēt warmupa laikā voti ar iespējām:

 

  • Spēlēt ar defaulto ieroču klāstu
  • Spēlēt ar apgriezot ieroču klāstu
  • Spēlēt ar jaukto ieroču klaštu

Ja apr apgriezto varētu būt viss skaidrs, ka spēle sākas ar awp un beidzas ar he un nazi, tad par jaukto varētu būt tā, ka katru reizi jauktais ieroču klāst būtu savādāks un līmeņu variācijām nebūtu ierobežojumu, protams, visiem vienādi un beidzas ar to pašu he un nazi, ja vien tāds ''jauktais'' veids ir iespējams.

 

 

3) Interesants jautājums, IMO, skilu skaits obligāti jāmaina, bet kā, tas ir labs jautājums. Uzreiz varētu teikt nē par naža un granātas kiliem nenomirstot, tad gandrīz katrā kartē viss serveris tiks līdz he un nazim, Arī vienkārši palielinot he un naža kilus nebūtu forši, jau tagad bieži vien rodas baigās problēmas nocopēt to pašu vienu fragu, man ir labi tā kā ir.

 

 

Nu tad par pārējajiem fragu skaitiem, mana vīzija varētu būt šāda (Un šeit varētu pacelties jautājums, fragu skaitu mainīt konkrētiem ieročiem vai ieroču klasēm, pašam nav ne mazākās nojausmas... Šeit varbūt es pagaidīšu kādu citu viedokļus un izteikumus un tad jau par tiem pafilozofēšu, bet Chazza variants jau ir +/- ok, tikai es nesaprotu, kādi ir iebildumi pret scoutu, man jau šķiet, tik pat vienkārš ierocis kā visi pārējie blakus esošie...

 

Nu labi, tomēr parediģēšu Chazza klāsu pēc saviem ieskatiem:

 

  1. glock18 4
  2. usp 4
  3. p228 4
  4. deagle 6
  5. fiveseven 4
  6. elites 3
  7. m3 3
  8. xm1014 5
  9. tmp 5
  10. mac10 5
  11. mp5navy 6
  12. ump45 6
  13. p90 6
  14. galil 7
  15. famas 7
  16. ak47 8
  17. scout 5
  18. m4a1 8
  19. sg552 8
  20. aug 8
  21. m249 5
  22. sg550 5
  23. awp 6
  24. hegrenade 1
  25. knife 1

Kāpēc?

 

  • Pirmās pistoles ir ļoti vieglas, varbūt vienīgi uz visa fona izskatās grūti, jo tad šeit notiek galvenās griešanas un nereti jau šeit nosakās kartes uzvarētājs, bet kopumā tev pretī stājas ar tādiem pašiem ieročiem, protams, kā izņēmumu liekot deaglu, kas ir pats vieglākais ierocis, ja vien neesi pilnīgs divplāksnis un deaglu nesasniedz, kad jau pus serveris ar rifliem mauc.
  • Tālāk, prastais shotguns un dual elites gan ir briesmīgi ieroči, pat ar iepriekšējajiem ieročiem sarakstā ir krietni vieglāk nošaut, nemaz nerunājot, ja pāris cilvēki jau ir tikuši pie sub-machinem. 
  • Tad varētu izdalīt ''ātro shotgunu'' un pirmo uziku atsevišķā līmenī, jo ieroči pirms tiem ir klasi sliktāki, bet jau nākamie, kaut vai sākot ar mp5navy, ir klasi labāki.
  • Pārējie 3 sub-machini ir +/- līdzīgi un varētu palikt zem viena līmeņa.
  • Galilu un famas varētu tā kā izdalīt savā līmenī ar 7 kiliem, bet pārējos 4 riflus atkal klasi augstāk, t.i. ak-47, m4a1 un abus pievelkamos riflus jeb sg552 un aug, domāju, ka šie 4 ieroči ir pietiekami vienlīdzīgi.
  • Scouts nemaz tik traks nav, milzīgs plus ir tas, ka var šaut no attāluma un man pašam nomirt scout līmenī sanāk diezgan reti, tāpēc objektīvāk būtu pacelt uz kādiem 5 kiliem, kas būtu pielīdzināms pirmajam uzikam un ātrajam shotgunam.
  • Tālāk botgani, varbūt viens teiks, ka vieglāks ierocis, otrs, ka baigā māka nošaut ar botgunu, tāpeč abus varētu atstāt uz 4 vai 5, bet awp gan pacelt, lai arī nošaut ir viegli, dota ir tikai viena lode un pēc katra neprecīzā šāviena nākas pārlādēt, kas ir diezgan kritisks laika zaudējums, tāpēc es redzu awp killus pacelt uz 6, domāju tas būtu krietni sabalansētāk no visiem aspektiem.
  • Protams, he un nazi aiztikt nevajag.

Paldies visiem, kas izlasīja manu poustu un šis ir tikai mans viedoklis, nevis ultimāts!!! kā arī atvainojos par kļūdām, īsti laika un velmes visam pārbraukt pāri nav, cerams, nekādas milzu neskaidrības nabūs. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ar vairāk killu uz leveliem kā, piemēram 6 - vājprāts, nu tas vairs nebūs "solo win gungame", bet kaut kāda puslīdz trakota centienu šaušana ilgākā laika periodā, man patīk, ka GG notiek ātri - ātrākais vai viltīgākais frageris uzvar - ir mapes uzvarētājs, aiziet nextmap, a te pēc idejas ar kaut kādām elitēm u.c. šaudīties varēs vēl ilgāk, lai -6 dabūt, nu nē.

 

2. G3 SG/1 - nebiju tas, kurš ieteica, bet man vairāk tā kā vienalga, ir labi kā ir, bet, ja liktu, tad vēl jo vairāk tad neko ar leveliem nevajadzētu prātot, jo būtu papildus laiks ar papildus ieroci jānoziedo, tā vai tā - var arī pielikt, ja nav ievērības cienīgu argumentu pret šo.

 

3. Random ieroči - arī neatbalstu, GG ir kā saknes iedzinis cstrike modu zemē, tas, ka tur samainītu ko vietām - tas būtu haoss!

Kas tas "gaļasmašīna" varbūt kāds no pirmajiem ieročiem būs vai AWP? tieši tas, ka sākums ir necilākaš psitoles, ir pārbaude no primārajiem ieročiem uz krutākiem!

 

* Skaiti ieročiem uz killiem par levelu ir ok, tur kur vairāk - tie aši 8, tie arī pat nemanāmi paiet un ir nākamais ierocis, jo ir pietiekami labi cauršaušanai, kas nepieprasa tik aktīvu piepūli kā ar pistolēm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izlasīju Ševija teiktu, un lielākai daļai piekrītu, patīk killu izvietojums.

+ Voti warmup sākumā es tik tiešām gribētu, kaut kas jauns un neparasts, tāpēc. smile.png
+ Par scout'u, jo vairāk, jo labāk. Lielāks gandarījums kādu sagriezt biggrin.png 
- Par M3, kā var teikt, ka slikts ierocis? Labi, nezinu vai man ir gļuki, bet piemēram csdm ar M3 kaut kā vieglāk šaut nekā GG, kāpēc? Nezinu.
- par eliti, ierocis sūds, bet prasās arī pēc 4 kills, tikai tāpēc, ka viņs ir sūds  biggrin.png
+ arī par to otro botganu, tikai tāpēc, ka viņs nav.

Un par AWP nemāku teikt, mani tas īpaši neuztrauc. smile.png
______________________________________________________
Jāpiekrīt būs Korijam par spēles ilgumu, bet piemēram, kaut kādās nažu mapēs tas neko daudz nemainīs. 

Jo vairāk killi uz levelu, jo vairāk nažotāji, jo vairāk nažotāji, jo vairāk/ātrāk levelus es dabūju. :D 

 

Vai tad paretam neprasās gaļas mašīna? Visiem jau būs pieejams vote, un tad jau varēs izlemt, kāds ieroču cikls būs. Nebūs jau tā, ka ciklu pa visam mainīs, tikai piedos jaunas iespējas.

Edited by Alus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atbildot shevijam pa punktiem:

Balsošanu katras spēles sākumā es noteikti neatbalstītu. Jā, var kādreiz uzspēlēt ar interesantāku ieroču secību vai komandu spēli. Bet, ja būtu automātiskā balsošana, tad tās savādās spēles notiktu pārlieku bieži.

Turklāt, cik es zinu, šis mods pieļauj tikai divus variantus - vai nu ir definēts weapon order, vai arī definēti vairāki (2-10) weapon order, kuri mainās nejaušā secībā. Cik man zināms, starp abiem režīmiem nav iespējams vienkārši pārslēgties un arī "reverse order" funkcija nav pieejama. Varbūt kļūdos? Neizslēdzu, ka esi redzējis ko tādu, jo agrāk GunGame 5 mods atbalstīja reverse order, bet tas ir CS:S mods nevis CS 1.6...

Es neteicu, ka būtu jādabū vairāki killi ar nazi, pašam nenomirstot. Es vienkārši uzsvēru, ka būtu grūti dabūt tos killus, netiekot sagrieztam (jo tad atmestu līmeni atpakaļ un jāsāk tie vairākie killi no jauna krāt).

Tad nu mans viedoklis par tevis piedāvāto secību & skaitļiem - nevaru piekrist, ka elites un m3 būtu vājāki ieroči par pirmajām pistolēm. Vienam ir ātrums, otram kārtīgs blieziens - noteikti vieglāk nekā ar pirmajām trim pistolēm. Ne velti elites ir pēdējā pistole.

Tāpat par awp man grūti piekrist. Pirmkārt, tāpēc, ka būs tie, kas awp mīl un viegli un ilgi masēs pretiniekus, krājot fragus. Un būs tie otri (tādi kā es), kam awp riebjas, bet kaut kur iet ar viņu un griezt arī īsti nevar - tuvcīņā tu esi praktiski neaizsargāts... ja esi aizgriezts vai aizšauts, tad vakars uz ezera...

Atbildot jums abiem - varētu arī domāt, cik ilgu taisa to spēli... Šobrīd līdz uzvarai ir 94 killi. Manis piedāvātajā ciklā - 115, shevijam - 130. Un tā tīri emocionāli liktos godīgāk atsevišķiem ieročiem to killu skaitu arī pavilkt mazliet uz leju, nevis visur tikai pielikt, lai būtu arī kādi līmeņi, kuros no izmaiņām iegūtu šāvēji, nevis visur tikai nažotāji biggrin.png

Uuuun jau tapuši jauni ieraksti, tad nu arī Korijam atbilde:

Man liekas izslēgts, ka ietu kaut kādas savādās secības vislaik, bet tā, ka to varētu reizi pa reizei uz voti uzlikt jautrībai - kāpēc ne? Savulaik gan esmu spēlējis arī serveros gan ar otrādu, gan ar random ieroču secību wink2.gif Vienīgi tas komentārs par GG tradīcijām mazliet nekorekts - standarta GG rotācijā neviena botguna nemaz nav un awp ar laikam nav.

Edited by Chazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu atvaino, bet kā avr aizstāvēt elites? :D Nezinu, kāpēc ir pēdējās, bet ir pilnīgs sūds... Man tas ir pats grūtākais un nereālākais līmenis, recoils sūdīgs, dmg arī, ja esi pie sienas, tad viena pistole šauj sienā, 30 lodas arī ir nekas, nemitīgi nepietiek ar tām lodēm, lai nošautu kaut vienu pat pieņemamā attālumā, par ar to purkšķi ar 13 lodēm ir krietni vieglāk nošaut, nemaz nerunājot par pārējajām pistolēm... Bet m3 ir tuvcīņas ierocis, protams, mazākajā kartēs problēmu nekāda, viens šāviens un nereti pat netrāpot galvā atņem vairāk kā 100dmg, bet lielajās kartēs? Tur gan abi shotguni, it īpaši m3 ir mokas, kartes peč nosaukumiem nepateikšu, bet ir vairākas tādas kartes mapciklā, protams, nekas traks nenotiktu, ja abus atstātu uz 4. Un par nažiem un granātām - viss ok, nemāku lasīt. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tu grieztu ar nazi, tad tu neuztrauktos par elitēm :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne jau visas ir gaļas mapes, ir dažas palielākas, kur jāšauj no lielākas distances + lago arī vairāk ++ ar nazi tikt klāt ir daudz grūtāk, tā kā ne vienmēr derēs arguments - nemāki šaut, ej sagriez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu domā, ka es to necenšos darīt? Nereti es tieku pats sagriezsts un tad ir zaudēta karte, jo tad alfabēts, pups vai kāds cits jau ir ticis līdz rifliem. :/ Tieši tas, par ko Korijs runā, ja vel m3 tuvumā ir labs, tad elites pat tuvumā sūkā olas. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Vairāk killu uz lvl

Es tā kā būtu starp tiem, kuri balsoja par vairāk killiem. Man nebūtu iebildumu, ja tā būtu, taču man šķiet, ka diezgan nereāli šajā serverī ko tādu piedzīvot. 

 

2. G3 SG/1

Bija jau nesen diskusija, ierosinājums tika noraidīts. Nedomāju, ka šoreiz kas mainīsies. Man patiktu pašaut. Varbūt varētu ielikt esoša botgana vietā biggrin.png

 

3. Moar Phun

Nekādas balsošanas, tad vienmēr visādi sviesti būs. Šajā serverī sāku spēlēt tikai tāpēc, ka bija tieši individuālais GG.

Mainīta ieroču secība - šķiet, ka tehniski būtu pagrūti norealizēt. Šis ir tāds, ka kādreiz varētu, bet ne bieži. Līdz ar to esmu pret.

 

4. Mainīgs killu skaits uz lvl

Šobrīd sanāk stipri subjektīvs pasākums. Ja patiešām tiek plānots realizēt, tad sitam augšā vote, kur katram weaponam daudz loģisko variantu (tb, sākot no 3 un līdz kaut vai tiem pašiem 8 killiem). Domāju, ka GG spēlētāju aktivitāte forumā ir gana augusi, lai varētu +/- objektīvi iegūt rezultātus, nevis, kad tikai SB balsotu. Citādi vienam elites, otram skauts, trešajam awp. Es ar skautu regulāri māku izšaut visu aptveri, bet tai pašā laikā ar elitēm nekādu problēmu nedz tuvcīņā, nedz pa gabalu šaut un tukšu aptveri izšaut sanāk retāk nekā ar skautu.

 

 

 

ne jau visas ir gaļas mapes, ir dažas palielākas, kur jāšauj no lielākas distances + lago arī vairāk ++ ar nazi tikt klāt ir daudz grūtāk, tā kā ne vienmēr derēs arguments - nemāki šaut, ej sagriez.

Varbūt varētu minēt arī kādu konkrētu mapi? 3x pārlasīju maplistu, it kā visās var griezt, ja vajag.

 

EDIT: shevij, mēs jau ar pirmo reizi sapratām, ka tev elites nepatīk. Un varu pateikt - vaina ir šāvējā, nevis ierocī, tāpēc nesaprotu, par ko tāda brēka. Tas pats ar nazi - šobrīd grūti ieraudzīt kādu mapi, kur ar nazi būtu traki grūti ko padarīt, viss atkarīgs no paša spēlētāja.

Edited by Atlets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedomājos vēl vienu variantu ar mazliet zemākiem skaitļiem, bet lielākām atšķirībām. Nedaudz ņēmu vērā atbalstu skautam un awp...

1-3 lvl - 2 killi

dīgls - 4

5-6 - 3

m3 - 2

xm1014 - 4

9-12 - 3

13 - 5

14-15 - 6

ak47 - 8

scout - 4

18-20 - 7

21-22 - 6

23 - 4

24-25 - 1

Kopējais killu skaits - 98. Tas jau būtu praktiski tik pat, cik tagadējie 94, tikai no ieročiem atkarīgs...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezinu, kā jums, bet man galīgi nepatīk, kad killi ir zem  3 vai 4. 2 kills vispār gignu atgādina, kur zūd jēga nažotājiem :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

kaut vai tā pati standarta lielā - de_nuke, papildus arī tā, kurai nezinu nosaukumu, bet ir aztec tekstūras - kubi bāzēs, pa vidu kaut kāds tilts, sānos kāpnes - kā ierasts aztc tipa kartēm lagi jūtamāki, attālums no bāzes līdz bāzei plašāks, kā arī tukšuma vietas, kad skiren pa klaju lauku un Tevi bombardē.

 

Nu nē, tas, ka ir nostāja - ja vari paņemt nazi rokās, tātad vari iet un griezt, tas nenozīmē, ka visiem tas padodas un padosies, kur nu vēl ar piemēram elitēm bombardēt -6 levelus lielākos attālumos.

 

Ideja jau tāda, ka nevajag ko lieki likt klāt jau kam tādam kas tā vai tā nav īpaši patīkams.

 

Nesaku, ka kāda mape ir bezcerīga lai šautu vai grieztu, vienīgi uzsveru to, ka esmu pret levelu palielināšanu it sevišķi uz tiem ieročiem ar kuriem ir problēmas jau pirmos mīnusus iegūt.

 

Nu variet nekritizēt ko te rakstu, jau esmu pārguris un acis sprāgst ārā, izsaku tikai atbalstu tam, ka negribētu palielināt levelus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pēdējais Chazza variants gan nav foršs. Un Korij, mēs jau neliekam kla't levelus grūtajiem ieročiem, drīzāk apt tiek atņemts, klāt jau tiek likti vieglākajiem ieročiem, un jo vieglāks, jo vairāk klāt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tad ir ok, sa*isos meistarībā, tad jau varbūt varēs ilgāk pafragot, ja reiz lems palielināt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamer rakstīju/skaitīju uzkārās kompis, bet alus vel ir , tā kā problēma nav.

Mans variants ir šāds. 

 

 

glock18 4
usp 4
p228 4
deagle 5
fiveseven 4
elites 4
m3 4
xm1014 4
tmp 4
mac10 4
mp5navy 5
ump45 5
p90 5
galil 6
famas 6
ak47 7
scout 7
m4a1 7
sg552 7
aug 7
m249 5
sg550 5
awp 5
hegrenade 1
knife 1

119 killi kopā, ja negriež'n'stuff, ja pareizi saskaitīju. + ja pieliek otru to botgun'u, tad 124 kills. Domāju nav slikti. Bišku ilgāka spēle, vai pat ātraka, to tik var noskaidrot, to realizējot. smile.png

p.s. ja šis neder varbūt visus, kur 7 kills var uzbāzt uz 6 kills, tas radītu 114, kills, un domāju, ka nedaudz vairāk kills nepalielinās spēles ilgumu par n-tajām minūtēm. 
Šis tas svarīgākais.

Un par ieroču ciklu runājot, varētu kaut kādas reizes dienā, ja ne tā tad kaut kad pāris/vienu reizi nedēļā to mainīt uz kaut kādu random vai reverse, lai kaut kas savādāks būtu, ja tas ir īstenojams. 

Edited by Alus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasot Alus un shevija variantus, rodas šādi jautājumi:

1) Vai tad p90 nav manāmi labāks par pārējiem automātiem?

2) Ar ko galil & famas sliktāki par m4a1?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tā meš turpināsim mūžīgi, no vienas puses tev ir pilnīga taisnība, lai gan katrs punkts ieved savās galējībās. Laikam, ka atrisnāt varētu katram ierocim savu fragu skaitu pieliekot... Man pašam ir pilnīgi vienalga, vai šauju ar p90 vai kādu no 2 zemākajiem ieročiem vai arī ar galil/famas vai kādu no augstākajiem ieročiem. Tad jau varētu pievērsties manis izteiktajai problēmai, par killu sadalīšanu pa ieorču klasēm...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tā arī laikam jādara - vispirms vienojamies par ieroču klasēm, pēc tam var runāt, ja vajag kādus izņēmumus, piem dīglam vairāk killus (par to it kā visi bija vienisprātis...)

Es uztaisīju aptauju. Tā kā ieroči ir daudz un katram daudz iespējamo variāciju, mēģināju pēc iespējas vienkāršot izvēli par ko balsot:

  • proporcijas starp trim ieroču klasēm - pistoles (pirmie 6 lvl), vieglie automāti (9-13 lvl) un triecienšautenes (14-21 lvl, izņ. 17).
  • vai ar bisēm jāsašauj vairāk nekā ar pistolēm
  • vai ar snaiperšautenēm varēs izšaudīties vairāk, vai arī spēle būs īsāka
  • vai vajag atsevišķi izskatīt izņēmumus un piem nelikt m249 tik pat killus cik aug vai galilam.



Lūdzu, ņemiet vērā tādu kā vidējo vērtību. Teiksim domājot par automātiem, nav jābalso tikai par p90 vai tmp, bet par visiem kopīgi. Ja viens liekas atšķirīgs, piem dīgls liekas krietni atšķirīgs no pārējām pistolēm, tad to neņemam vērā vispār un balsojam par par pārējām piecām un tad ieķeksē, ka vajag izņēmumus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nobalsots, izskatās forši, tad nu mani izņēmumi:

 

  • Deagle: 6
  • Scout: 5/6 (Ja rifliem ir 7-9 fragi)
  • Botguniem un snaiperiem varbūt var nedaudz samazināt (par kādiem 1-2 fragiem) atšķirībā no rifliem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par tiem izņēmumu skaitļiem drīzāk varēs runāt, kad būs zināmi bāzes skaitļi, jo Deagle: 6 izskatās krietni atšķirīgi, ja būs pirmais vai, ja pēdējais bāzes variants wink2.gif

Tas tavs trešais izņēmums laikam nozīmē apm to pašu, ko 2. variants snaiperšauteņu balsojumā smile.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurš nobalsoja par "citu variantu" un neko nepaskaidroja? 

My bad, pa dienu biju pārāk slinks, lai izpaustos, + Chazz, kaut ko vēl teica, ka par izņēmumiem runās vēlāk, tādā veidā apjuku. 

Bāzes plāns pa klasēm: Pistoles - 4 (deagle:5); bises - 4; Vieglie automāti(p90:6) - 5; Triecienšautenes - 6 (m249:5) un snaiperiem arī 5 kills. Tas mans variants. smile.png

Edited by Alus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Es pievienošu balsošanai tavējo, ja man kāds apsolīs, ka variantu pievienošana neizdzēsīs esošos rezultātus biggrin.png

Bet pagaidām izskatās, ka atbalsts sliecas par labu tieši lielākām starpībām starp klasēm...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

About us

KSO.LV is a gaming community which started in early 2003. Our goal is to make sure to provide you a low latency server with cool game modes to give every player the best gaming experience.

 

 

Get in touch

facebook feed

Recent tweets

Follow us

×

Important Information

To continue using KSO.LV, you’ll need to agree to the updated Terms, Privacy Policy, and Cookie use.  Privacy Policy Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.